Holding on to a dream

Lyssnar på musik, äter godis, ligger i sängen, dricker ramlösa och har ont i näsan. Bättre blir inte kvällen då majoriteten av alla jag känner antingen är ute på krogen eller hemma hos sina vänner och festar.
Och jag?
Här, hemma hos Robin, ensam i hans säng medan han kollar på film nånstans_jag_inte_orkar_bry_mig_om_vart.

Sådär lagom höst-deprimerad-musik-indie.
Träffade Jonathan i Göteborg idag när jag var där, han är nog den bästa jag träffat på så sjukt länge.
Åh saknar honom så det gör ont, ontontont.
Lyssnar på denna listan ikväll, för ikväll kan jag inte välja något speciellt, för mitt hjärta och hjärna flyger åt alla håll.
Vill ni också flyga?
Så klicka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0