Allt är upp och ner och allt är så jävla bra

När hela livet vänds uppochner och man inte hittar sig själv, när man drömmer mardrömmar och när man bara vill ligga i sängen och gråta. Samtidigt vill man allt. Man vill springa på havreåkrar mitt i sommaren och man vill impulsåka till Göteborg bara för att vara där. Man vill leva bara för att leva.

Sitter och dricker cola i väntan på att min älskade ska vakna. Tror ingen förstår riktigt hur jag orkar leva som jag gör, inte ens jag själv förstår. Det enda jag vet är att jag älskar mitt liv precis som det är just nu.
Jag mår inte dåligt.
Jag mår så sjukt jävla bra. Vill allt. Vill göra allt och bara leva.
Sitter inloggad på stallet.se, som vanligt. Dock är det fint. Älskar sidan, gör det verkligen.

Hela kroppen är helt kolsyrefylld och jag vill bara springa, skratta, skrika och leva.
Ska gå och väcka min älskade nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0