Jag tänkte aldrig längre än ett ögonblick i sänder.

Sitter hemma hos Ellen och är hund/kattvakt medans hon är borta. Sitter och myser med varmt te och en gosig kattunge i knät. Samtidigt som jag sitter inloggad på stallet.se och facebook.
Jag har i alla fall varit så duktig så jag har skaffat mig tumblr och laddat upp lite bilder där, dock orkar jag inte släpa på hårddisken nu, så mer bilder kommer väl sen... eller något.

Var hos min psykolog idag. Eftersom jag avbokat tider tre veckor i rad nu hotade hon med att säga upp min samtalskontakt, eftersom jag - enligt henne inte var tillräckligt motiverad.
Jag bara.. WTF. Har varit sjuk.
Kul liv.. Verkligen.

Imorgon blir det stallet hela dagen, oavsett hur kallt det är. Får väl passa på att fotografera sålänge det är sol och fint väder.
Vill bara att det ska bli vår nu, känns så jävla onödigt med all kyla och all snö som ligger på marken. Blöp.

Hel massa text. Jag kan bjuda på lite söta bilder då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0