Mitt rum [BILDER]









Såhär ser det så för tillfället ut i min nyinflyttade internat-boende-lägenhet.
Vill säga så för att det inte är ett rum, utan faktiskt är med toalett och dusch också.

Har också införskaffat mig en egen tekokare<3 så att jag slipper springa upp och ner i köket för att hämta tevatten, how good?
Och syns inte på bild, men har med mig min gitarr(såg att det visst syntes, hehe.), asmånga chill skor, hittade en väggspegel i rummet precis och köpte en cola(den på bilden) på ICA som ligger 150m från mitt rum typ.
Tur att det finns gym här, skulle bli så tjock annars, hehe.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, gud va fint du fått det !

ser sjukt bra ut iallafall.

vart är det någonstans? :)

2011-08-23 @ 19:54:30
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0