En lista, massor utav bilder och minnen.

dig själv


du för omkring 2 år sen - Hösten 2008.


du & en bästa vän - Kent den 21 Mars i Lisebergshallen tillsammans med Krille.


du som busig -
Med Malin på Jul på Liseberg 2009


du som fotograf - I april-10 när jag hade blekt håret och färgat luggen.


du som liten - år 2000, jag hade fått min första egna katt.


en dag du minns - Träffade Robin första gången och blev förälskad.


en konstig bild - I stallet när min medryttarhäst slickade på mig.


en bild som väcker känslor - Första bilden på mig och Robin när vi blev tillsammans.


en plats du saknar - Ulricehamn, och bara sitta någonstans och bara vara.


någon du litar på - Hanna, den officiella Kaffemuppen.


någon du saknar - Fina Heidi.


någon du älskar - Min Kaospojke.


någon som betyder mycket - Mikaelah Änglasyster.


någon som ger dig inspiration - Ellen och Hästarna.


någon du tycker om -
Rasmus.


någon du skulle offra livet för - Heidi och hennes underbara sätt.


något du vill ha - Spraits


något som får dig att gråta - Mimmi, en katt som alltid fanns där och var lika egen som jag.


något som är viktigt för dig - Hästarna.


dig själv nyligen - Idag med nyfärgat hår.


dig själv skrattande - Hemma hos Hanna med Älskling.


dig själv som lyckligast - Tillsammans med min Älskling.


den senaste du fick sms av - Älskling


den du alltid har roligt med - Mikaelah, Änglasyster.


den sista bilden på mottagna filer - Mikaelah, Änglasyster.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Guuuuud och herrejösses vad söt du var i jeans-hängslebyxor! Jag hade också såna i mitten av 90-talet, ofta matchat med velourtröja. :D

2010-08-04 @ 19:45:15
Postat av: Lisa

fint

2010-08-04 @ 20:54:26
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh... jul på liseberg... SAKNAR!

2010-08-05 @ 00:55:02
URL: http://unconditional.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Åååh vad fin du är Emma, saknar dig med och den tredje september måste vi ses!!!!<3

2010-08-06 @ 13:36:38
URL: http://fantasisplitter.blogspot.com
Postat av: Mikaelah.

åh, du är bäst!

<3

2010-08-07 @ 18:44:46
URL: http://simpleyetconfusing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0