Behöver eran trygga närhet...

Jag förstår inte varför det gör så ont i mig. Varför jag plötsligt bara gråter och känner hur mina kinder svider av alla salta tårar.
Ändå kan jag inte sluta.
Jag orkar inte att ena sekunden klara mig själv, och andra sekunden gå sönder av saknad. Det låter så ologiskt att livet skulle fungera så.
Kan inte formulera mig just nu, och ska ändå snart sova. Värdelöst inlägg som vanligt ~ åh värdelöst.
Varför saknar jag trygghet när jag är ensam, varför ska båda delar av mitt hjärta bo så långt bort.
Jag behöver er, jag behöver eran närhet, värme, kärlek och trygghet.
Den som bara ni kan ge mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-12 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0