10.03.11

Dagen började egentligen som en ganska dålig dag. Den var dålig tills jag kunde sitta och fördriva tiden på ec. Så det har jag gjort i princip hela dagen. Dvs från nollåtta.femton tills nu, med paus för mat på typ en kvart.
Ibland är jag glad över att ta studenten och kan sitta och chillpilla framför datorn med spotify åsådär. MHM.
Imorgon är det fredag, vilket betyder att jag kommer att få träffa min finaste Robin igen. Åh, känns som helgen kommer bli fin.
Försöker fixa någon sorts spotifylista med låtar som är fina. Kan länka den, så kanske någon klickar på den och kan skriva en kommentar på någon bra låt som skulle passa in där.
Här är listan i alla fall.
Ni vet ju hur man kommenterar, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

lite håkan kanske? :3

2011-03-11 @ 17:25:53
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0