Intagning!



Idag ringde dem från skolan och sa att jag var antagen till skolan.
FATTA HUR LYCKLIG JAG ÄR!

Ord kan inte beskriva hur nyfiken, nervös och spännande allt kommer att bli.
Den tjugoåttånde augusti börjar jag skolan. Då börjar jag en utbildning som jag velat gå sedan jag var hur liten som helst. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant.

Försöker att vara i närhet av hästar så mycket som det går, samtidigt som jag drar med mig min lillebror, mest för att jag vet att han också har en förkärlek till hästar, bara han lär sig hantera dem.

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!

Och grattis så jättemycket till intagningen! :)



Ta hand om dig. kram

2011-06-21 @ 11:38:31
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: M

Du har faktiskt den finaste bloggen jag har läst.

Lite mer uppdatering vorre roligt. :)

och grattis till intagningen!



Keep it up!

/ M

2011-06-26 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0