Vem är jag?

Alltså den frågan är ju bara hemsk. Alltså, nej. Tänker inte svara.
Men okej då.

Jag är...
Lättpåverkad och ångestfull, men bara när jag har en dålig dag. Annars är jag världens flummigaste person med en humor som är världssämst. Impulsiv och kreativ, går inte det ganska hand i hand? Jag vet inte, men så är det i alla fall i mitt liv. Hästnörd det kommer jag inte ifrån, skoltrött och kort. Ganska tjock och har en spetsig näsa superliten mun och tråkiga ögon.
Har ett behov av att vara ombytlig och senaste tiden även ganska slösig med pengar när det gäller att köpa kläder eller annat fint.
Svag för kärlek och för låttexter som berör. Storstadsmänniska och är fast i skogen hos mamma vilket gör mig ångestfull.
Gått hos olika psykologer sedan jag var åtta och gjort ett antal utredningar utan resultat - mer än att jag är jättedeprimerad och självmordsbenägen typ?
Förkärlek till te, citat och sommarkvällar.
Känner mig inte vuxen och har därför varken övningskört eller skaffat mig ett eget bankkort. Jag är rädd för att ta ansvar och bli vuxen och vara tvungen att göra saker ensam.
Älskar att köpa cd-skivor bara för att det är fint att ha. Har ett superstort rum som mer är ett vardagsrum än sovrum.
Har en vision om att jag ska utbilda mig till psykolog och förstå mig själv för att sedan ha någon sorts rehabiliteringsgård ute i skogen fast nära staden ändå.
Utan mina katter & pojkvän hade jag varit så jävla ensam.

Slutet på min livshistora kort och fint. Ingen förstår typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0