17.02.11


Bilderna är länkar till ursprungssidan.



Ligger i sängen och kollar runt på bilder, samtidigt som jag är inloggad på stallet.se. Så sjukt trött och saknar inspiration.
Vill bara göra, göra, göra. Men det går bara inte. Har verkligen inte inspirationen till att göra något speciellt märkvärdigt. Mer än att fota precis sådana bilder som jag redan fotat ett antal gånger.
Kul chey... verkligen.

Vill verkligen ha vår och sommar. Att kunna vara utomhus utan att dö av köldskador och kunna fotografera på festivaler. Åååh.
Imorgon åker jag och min älskade hem till mig och spenderar sista dagarna på lovet med att gå på lokalspelning och bara chilla.
Är förvånad över mig själv att jag orkat uppdatera såpass mycket idag.
Lär bli mindre framöver, som vanligt.
Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0