Om vi alla staplar alla saker som vi har

Känner mig sådär lagom tråkig.
Hänger på EC och skriver i forumen samtidigt som jag lyssnar på Hästpojken och småkollar saker på stallet.se.
Värt liv.. Verkligen.

Fick ordning på mina p-piller tillslut också. När jag nästan hade slutat att hoppas. Ringa samtal hit, samtal dit och hålla på så utan att komma nånvart. Få recept på piller som är slut i hela Sverige, gå, gå, gå till alla möjliga olika ställen bara för att, akut få ett annat, tillfälligt..
Så. Nu har jag mina tillfälliga piller i alla fall. Får väl klara mig på dem tills jag kan hämta ut dem jag egentligen ska ha. För känns inte helt säkert att bara byta sådär. Uhh.
Men får väl hoppas att det inte är farligt.


Kommentarer
Postat av: Kimfelicia

Good people of togo i was here ok.

2011-12-16 @ 16:30:22
URL: http://kimfelicia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0