God Morgon.

Sitter och är världens mest slitna människa just nu.
Halvt utkletat smink, trassligt hår och dösugen på allt vad flötmat och cola heter. Som tur är så har jag det hemma så jag kan rädda mig själv undan en säker död.
Nåväl.
Hade en så jävla fet dag igår. Helt grym var den, seriöst.
Inte orkat redigera alla de ca 300 bilderna men... Vem gör det egentligen?

Ska i alla fall åka hem från min älskade senare idag. Jobbigt och extremt tråkigt. Men vad ska man göra. Det är lika bra att jag tillfrisknar lite till hemma innan jag begär mig till skolan. För just nu kan jag varken andas i den högra eller vänstra näsborren. Uhh.

Nu ska jag sitta och vara aktiv på mina stall samtidigt som jag flötar i mig ett glas cola. omnomnom.

Juste, ni får ett smakprov hur AWESOME min dag var igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0