En saga för god för att vara sann

Sitter i sängen och sticker snart iväg till praktiken. Regnar/snöar eller något liknande ute, ser bara att det faller något. Förhoppningsvis regn, så all äckelsnö försvinner.
Gick upp vid åtta idag, vilket är ganska otroligt med tanke på att jag varit så jävla trött den senaste veckan.

ÅHÅÅÅ dem spelar The Cure på radion <333 MAJ LAJF.

Ehh. Om det slutar regna får jag försöka att ta mig ut en sväng med spraits-hesten. Om inte annat får jag väl träna i ridhuset, blöp, det är så tråkigt. Men what to do när allt som kallas mark består av is.

Suttit och uppdaterat min tumblr under tiden jag varit vaken. Hoho, det är faktiskt ganska fint. Ska fortsätta så fort jag får tillfälle för det. Dock blir det stallsysslor först, kroppsarbete <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0