Livsbrist och dagsångest

Det är ganska tragiskt när man tänker efter. Hur isolerat jag lever nu. Umgås bara med robin, lägger upp bilder på tumblr och lovar folk att träffas, oftast träffas jag inte ens.
Det är ganska pinsamt.
Jag vill vara så jävla party.
Jag vill att min blogg ska bara lika party och keff som mina tankar på kvällarna när jag lyssnar på musik, sitter i soffan och lutar huvudet mot knäna och sjunger med till herr lasse lindhs underbara texter samtidigt som man försöker att göra någon brutal pose med händerna.

Juste, beställt min studentmössa nu också, och snart klickar jag hem snyggaste klänningen också.
Fy vad brutal jag kommer att vara.
Smygbudade lite på tradera också, runda vintagesolglasögon är ett måste så!

Kommentarer
Postat av: mikaelah.

var glad som har en robin...

jag är helt ensam :s

2011-04-27 @ 17:24:38
Postat av: Sofia

Vinnaren av veckans blogg har dragits, kika in för att se om det var du, var gärna med igen annars :)

2011-05-02 @ 01:16:52
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0