Vänta med att tänka tills du går, för annars kan du komma på att känna..

Allt det där du sa du skulle lämna...

Söndagskväll igen. Idag är det tjugonio dagar kvar tills
jag fyller arton, jag är glad.
Helgen har varit fin, i allmänhet har den varit väldigt fin.

Ska börja förbereda för min födelsedag. Ska skriva önskelista,
dela upp den till alla som är inbjudna,
eller som sakt att dem kan komma i alla fall.
Man får hoppas att det blir så. Det kan bli fint.

Ikväll ska jag skriva brev till fina människor och sen sova. Underbart.


Bild från när vi stog och kollade på Kristian Anttila.


Heidi's fina hand.


Kristian Anttila hoppar. Lite fint åsådär, även om jag inte gillar honom sådär jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina ni är. åh, jag får nog brev nån dag då kanske ;)

2010-09-05 @ 21:14:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv:tack fina :D

2010-09-06 @ 12:07:00
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0