Är det verkligen höst nu?

Alltså det är ju faktiskt höst nu. Jag älskar ju hösten, med alla färgglada löv och den där varm/kalla vädret som gör att man fortfarande kan gå med kavaj OCH med halsduk och vantar utan att dö av värme eller av kyla.
Hösten betyder också att jag fyller år. Men inte än, för idag fyller min lillebror år. Hela elva år fyller han. Minns så väl när jag var elva år, vad fint livet var då. Min lillebror fick en "gratisbiljett" på en "valfri ridlektion på valfri häst" nästa gång han vill följa med till stallet. Det är så fint att ha en lillebror som gillar hästar.
Förövrigt vill jag bo i massor av sköna flanellskjortor och stickade strumpor i höst och vinter. Det är så fint. Älskar stora kläder och tjocka mysiga strumpor. Det är en perfekt hemma outfit. Älskar det verkligen.
Annars går det väl framåt.
Börjar leva lite smått igen.
Känns som jag kan börja skriva vettiga texter att läsa igen. Hoppas det håller i sig.
För dem som inte är på lika bra humör som mig kan lyssna på detta.

Nu ska jag koka en kopp te, skriva på mitt projektarbete och ringa min älskade innan jag somnar.



Kommentarer
Postat av: lisa

UNDERBART! älskar hösten men älskar sommaren mest :D

2010-09-24 @ 21:50:50
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0