Pinsamt jävla kär i dig



Söndagskväll och det regnar fortfarande ute. Det har det gjort sedan klockan nio när jag gick upp.
I torsdags kom min älskade hem till mig. Han gick nästan en och en halv mil i snöstorm för att finnas hos mig när jag hade extrem ångest. Det är jag så tacksam över.
Hade det inte varit för honom, så hade jag inte klarat av helgen.
Började öka min dos med mediciner i onsdags och sedan dess har det bara gått neråt. Haft mer panikattacker och mer ångest än på väldigt, väldigt länge.
Gråtit nästan oavbrutet hela helgen och absolut inte varit mig själv.
Jag hoppas att det blir bättre, annars vet jag inte vad jag gör, ärligt talat.
Känner mig totalt psykad.

Borde gå ner med tvättkläder och göra iordning mig för imorgon. Då är det skola igen.
Fick mina klassfoton i fredags också, ska scanna in dem så får ni se. Blev nöjd för en gång skull.
Mitt ID kort ska jag hämta ut i veckan också.
Kanske orkar jag med.
Sen är det en vecka höstlov. Wonderful!

/fixa tvätten och duscha/

Kommentarer
Postat av: Ellie

söt bild:)

2010-11-06 @ 02:28:04
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0