Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Träffade fina Ango igår, skulle egentligen fikat, men mitt i alla tankar ändrade jag mig, vi gick och köpte cider istället, satt och pratade massa strunt och jag levde för en sekund.





Jag älskar julskyltningen, jag ÄLSKAR den! Jag vill ha magisk pudersnö tre veckor till jul och köpa julklappar.
Imorgon ska jag kolla julklappar, är så överenergisk på det så jag inte vet var jag ska ta vägen.

Försöker att fly undan filmtittande, endast för att jag hellre lägger mig i sängen och tycker synd om mig själv. Vilket är så typiskt mig att göra, precis nu när jag inte orkar något annat.
Borde städa, har ingen lust till det heller, sortera böcker, ändra på saker i mitt rum. Bara byta plats.
Att kunna leva en stund idag hade varit fint det med.

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack för en finfin eftermiddag sötaste du.

vi får träffas snart igen tycker jag *: <3

2010-11-02 @ 21:27:17
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0