Det finns ingen hjälp att nå.

Sådan extrem ångest som jag har nu har jag inte haft på jättelänge. Komplexa kroppsideal och onormala tankar om precis allt.
Jag vill inte tänka, med rädslan av att jag inte själv vet vad jag tänker eller var tankarna kommer att sluta någonstans.
Jag vill fly.
Fly bort från allt som gör ont, allt som binder fast mig, som gör att jag knappt kan andas. Det är sådant som gör ont.
Sådant som att hata sin pojkvän utan anledning, ha dödslängtan utan viljan att dö, känna att man bara är en tom fläck mitt i ingenting.

Jag måste åka nu.
Tandläkaren väntar, och jag gråter tårar som aldrig slutar.

Kommentarer
Postat av: Ellen

:/ bästa Emma, kom snart hit och invig mina soffor och drick te i mitt nya lilla hem! Kram på dig.

ps. kan nås på mobilen igen

2010-11-10 @ 13:48:16
Postat av: alexz

jag saknar dig.

Jag ska svara på ditt brev.

någon dag

<3

2010-11-10 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0