Att gömma problemen bakom ryggen är som att halka på sig själv ~ Omöjligt

Jag orkar inte leva med mig själv. Känner mig bara så tom, så extremt tömd på energi och positiva tankar. Allt är bara borta. Känner mig så dålig när jag inte kan göra allt det som jag blir tillfrågad. Jag blir ledsen om jag inte klarar av det eller om det blir fel.
Jag känner mig så fel.
Vill bara gråta, gråta ur mig allt som finns inom mig. Som river och sliter sönder mig inifrån. Något som aldrig kommer ut. Jag vill göra allt, vill vara glad och vill vara social och träffa människor. Men det fungerar inte. Jag fungerar inte.
Det känns verkligen som att ingen förstår. Att ingen vill förstå att jag är sånhär, att jag inte kan vara glad hela tiden, att jag blir ledsen om jag missar bussen eller inte ätit.

Orkar inte med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Var inte så hård mot dig själv. Tänk också på att mycket hör till åldern. Alla är sköra i tonåren, på ett eller annat sätt. :) Kram!!

2010-11-24 @ 16:13:20
Postat av: Jenny

Jag förstår precis. inte bara det men att missa tåget, ja då är hela dagen förstörd!

sv: vad fint att det gjorde det. ja Kent är bland det finaste som finns.

kram

2010-12-02 @ 00:39:15
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Ida

Kollade du på julkalendern? ):)

2010-12-02 @ 01:05:03
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0