Sammanfattning av min vecka änsålänge

TISDAG 8/6




Fina tisdag spenderad med tågåkande, systerängel och på eftermiddagen min fina pojke. Som inte kände igen mig i mitt rosa/svarta hår.


ONSDAG 9/6











Skolavslutning för min lillebror och väl där möter vi Evelina, en gammal klasskompis som jag gick på samma skola med. Blev en sjukt värd kväll. Inte nog med det så firade jag och min pojke EN månad också.
Puss på det.


TORSDAG 10/6





Skolavslutning och Göteborg med finaste pojken på eftermiddagen. Regn men med vårat bästa humör blev det en värd dag tillslut ändå. Tågresor är en utav de bästa saker jag vet. Inga bilder på mig, för jag gick osminkad och uschig hela dagen. Men skolavslutning är skolavslutning och fick VG i fyra ämnen, vilket gjorde min dag lite också.

Kommentarer
Postat av: Lisa

kul att du fick vg i fyra ämnen! :) grattis. och du verkar ha haft fina dagar.

2010-06-11 @ 00:09:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Max

Bild 6 - Söt flicka goes sötast <3

2010-06-11 @ 19:31:32
URL: http://katotoka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0