Sista måndagen i klass MP2

Sista måndagen spenderas här, framför datorn och skriva på två uppsatser som jag borde lämnat in förra veckan.
Kommer inte lämna in dem förrens imorgon ändå. Jag orkar inte.
Imorgon ska vi tydligen spela kubb och kolla på treornas kabaré. Jag spelar inte kubb. Jag spelar ingenting. För jag är så sjukt dålig förlorare att jag lätt skulle kunna slå till någon om jag förlorade, helt utan anledning. Så. Nej.
Ingen kubb för mig imorgon, sol? Hoppas, då kan jag sitta och kolla på, läsa och sola.

Känns inte som sista veckan.
Att man börjar tredje året på gymnasiet efter sommarlovet, efter en sommar fylld med helt underbara upplevelser.
Känns overkligt.


Idag blir det att greja med hår på både mig och Änglasyster. Vart det slutar lär vi märka ikväll.
Nu ska jag dra mig in till staden och inhandla lite saker.


Kommentarer
Postat av: änglasyster

bäst blev det *: <3

2010-06-07 @ 20:53:45
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0