Måndagskväll med en fin spellista som jag faktiskt tog från en kompis

Sitter med nyklippt, nyfixat hår. Känner mig fräsch men inte alls nöjd med hur det blir, kanske för att jag hatar, verkligen HATAR ofixat hår, på mig själv.
Imorgon ska jag träffa mig pojke, då ska jag fixa mig, lite i alla fall, sådär som jag brukar. Vilket innebär ikväll att jag ska måla täcklack på mina naglar innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska vi spela kubb i skolan. Jag hoppas över det, tar sovmorgon och åker in till Skövde lite senare.
Jag HATAR kubb.
Ja, jag är väl lite på hathumör ikväll när håret inte blev som det skulle, fast det säkert blir det när jag ser mig i spegeln imorgon.



Resultatet av nästan fyra timmars sy/flätande/tänkade.
Det blev bra. Jag är nöjd.

Två skoldagar kvar, en för mig.
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj har du svart hår nu? olik du är dig, jättefint blev håret ju finis!

2010-06-07 @ 22:47:49
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0