Jag vill ha dig här nu, så som jag hade dig förut

Sitter fortfarande och dricker citronvatten. Sitter fortfarande vid datorn och överväger att skriva, huvudvärken stoppar mig. Överväger att rensa på blogginlägg. Försöker att börja tro mer på mig själv. Borde fördriva tiden, göra något utav den. Ta igen all den tappade tid som bara försvunnit från mig de senaste två veckorna. Även om det varit skönt det också.
Suttit i nästan tre timmar och kollat bloggar, lookbook och lite annat smått för att få inspiration till att göra något, själv. Är sugen på att dra på Secondhand när jag ändå är i huvudstaden och kanske hitta något fint, jag får helt enkelt fråga mig omkring och leta lite.

Känns som jag får försöka att göra något utav den här natten. Blir väl att börja nu isåfall. Om det blir något märker vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0