Första dagen på sommarlovet, och jag städar

Sommarrensar datorn från bilder och massor utav annat som jag samlat på mig sedan jag rensade datorn på Julafton. Kom fram till att det blir en hel del bilder på ett halvår, och förstår mer än väl varför min dator bönat och bett mig att rensa datorn, som förhoppningsvis blir snabbare efter detta. Ska ge mig på min gamla dator och ska en gång för alla säga upp kontakten med den genom att tömma även den på allt som skulle kunna tillhöra mig, vilket är en del, det vet jag redan nu.

Efter att jag fixat min bärbara så ska jag pausa med att städa mitt rum, innan mamma blir galen på mig, det skulle vara mindre okej faktiskt.
Sitter och tjockar mig med cola medans jag håller på att rensa, tycker jag behöver det, lite peppande sådär.

Hittat massor utav gamla bilder, såna som jag inte ens mindes att jag hade, sjukt glad över att jag inte slängt.
Jag borde fortsätta nu.

Min pojke slutade nian idag och ska därför på Sista Natten Med Gänget på Skara Sommaland ikväll. Själv var jag där för två år sedan och får sitta hemma idag istället, känns lite sådär. Hade gärna varit med, en gång till.
Men,men. Ibland känner man sig gammal.

Nu ska jag ta tag i mitt städande, rensande och sådär.


Så fint väder var det när jag slutade nian och var på Sista natten med gänget (okej, det regnade faktiskt bara i 20 minuter men ändå). Jag hoppas verkligen att alla som ska dit idag får det sjukt kul.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi oj så han är yngre än dig! :)

2010-06-11 @ 16:17:12
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0