Egentligen finns det något annat att göra, men jag gör det inte ändå

God Morgon!

Varit vaken sedan halv tolv. Fortfarande inte gjort mer än ätit frukost och suttit här, kollat och drömt om kläder och skor. Är sjukt sugen på att köpa klackskor, verkligen klackar, höga, höga klackar, kil eller liknande. Älskar't!
Spenderar sjukt mycket tid på Lookbook och letar runt på bloggar av alla olika slag för att hitta inspiration för mina egna kläder. Sjukt sugen på att sy om lite kläder, leta second när vi är i Stockholm och försöka hitta det jag behöver. Blir helt galen snart. Har verkligen inga kläder som jag tycker om sådär jättemycket, måste verkligen hitta det.

Sitter i sängen hemma hos älsklingen, i hans säng, helt ofixad och bläh. Men det får man vara dagen innan man ska resa iväg. Imorgon lär jag vara lika bläh. För att fixa sig innan en bussresa på fyra och en halv timme är lika med onödigt, väldigt, vädligt onödigt.
Borde verkligen göra något nu. Orkar inte. Orkar verkligen inte. heh. Latmask nr.1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0