Once I was like you.

Sitter på min älskade pojkes säng och lyssnar på Hello Saferide. Funderar på att rida, men vet inte om jag orkar, det regnar ute, att sitta och kolla ut på regnet och lyssna på musik är något utav det finaste som finns. De senaste tre dagarna har spenderats hemma hos min älskade. Försökt att använda tiden med varandra så mycket som möjligt nu innan han åker. Gjort saker som vi annars inte brukar göra. Allt känns så mycket lättare nu jämfört med för en vecka sedan, vad som har hänt har jag ingen aning om, men att det är bra nu är huvudsaken.
Imorgon ska jag och älsklingen äta ute på restaurang och sen får vi se vad som händer på kvällen, förhoppningvis film och massor utav mys.

Fördriver kvällen med fin musik och rita.
Fina, fina torsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0