04.07.10

Jag och min pojke bestämde oss sent på eftermiddagen att åka in till Gamla Stan och fika eftersom Lisa tipsade om ett sjukt mysigt gayfik där. Så vi spenderade några timmar, gata upp och gata ner för mig att springa och fota min nya passion -hus- jag är helförälskad i gamla hus, tegelhus, stenhus, trähus, massor utav fönster, fina tak. Åhh helt underbart. Gick runt där som i en dröm, solen som höll på att gå ner och värmeböljan som fortfarande låg kvar mellan husen på de små gränderna.


















Kommentarer
Postat av: angelica

det är den delen i stockholm som är mest mysig,tycker jag <:



saknar dig ängel <3

2010-07-06 @ 20:36:21
URL: http://puffigamoln.blogg.se/
Postat av: Lisa

otroligt fina bilder. gamla stan är bäst! vad bra att ni hittade till fiket! när jag var där och skulle fika med en nybekant 2008, så hittade jag aldrig dit hahaha. det var klantigt. men 2006 fikade jag där :D.

2010-07-06 @ 22:10:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0