Sista praktikdagen

Vaknade halv tio. Skulle egentligen gått upp sex. Men varken jag eller Ellen orkade, så det blev att sova. Helt underbart för min del som verkligen behöver sova.
Snart blir det i alla fall att åka till stallet och rida, fotografera och ta vara på tiden som är tills jag ska hem.
I eftermiddag kommer även min älskade hem till mig och förhoppningsvis stannar ett tag.



Blev inte att jag la upp bilderna igår heller. För det blev pepparkaksbak hela kvällen och sen däckade jag direkt i sängen. Men ibland har man rätt att julbaka istället för att sitta här. Sen får vi se hur mycket jag hinner ikväll.
Tills dess kan jag bjuda på lite nostalgi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0