Lucia

Lucia idag. Varit hemma och mööösat mig hela dagen. Pussade iväg min pojke till skolan och låg sedan kvar i sängen och somnade om. Vaknade vid halv tio och då blev det att åka till psykologen. Hatar att åka dit. Att vara där är dock helt okej.
Känner mig inte alls sugen på att blogga. Mestadels för att jag inte har något vettigt att blogga om + att jag aldrig orkar lägga in foton. Dem är ju inte fina, så ser inte poängen.

Imorgon bär det i alla fall av till praktiken. Efterlängtat hästgos och varma mular som gör mig alldeles pirrig i magen. Imorgon är det också tio dagar till julafton.
Har inte köpt en enda julklapp. Vi köper aldrig något till varandra, familjen emellan alltså. Får saker när jag behöver istället. Det är bra. Tycker jag då. Som hatar att få saker som jag inte vet vad det är. Får sådan extrem ångest över att någon köpt något till mig. Uh. Hemskt.

Börjar att bli friskare också - Har inte skrivit det här, men varit väldigt, väldigt förkyld. Mer än vad jag skrivit. Men är som sagt på bättringsvägen.

Ska ta tag i mitt liv och mitt bloggande så fort som möjligt.
Hade behövt peppande ord och tips på vad jag ska göra och skriva för något.
Jag är tömd på idéer. Hemskt, men sant.

Var på luciafirande på min lillebrors skola ikväll också. Orkar dock inte lägga över bilderna ikväll, så dem kommer imorgon.
LOVAR.
Slå mig annars c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0