Hittade en gammal låtlista, och nu vill jag minnas

Lyssnar på gamla låtlistor. Är nära gråten och saknar förra jullovet.
Allt blev verkligen kaos igår. Det är fortfarande kaos, men inte lika mycket. Jag är så kluven, delad på två fast båda delarna vill samma. Så trasig men samtidigt så hel.
Att förlora sig själv är nog det värsta som finns. Men när livet försvinner ifrån mig så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ska jag springa iväg, ska jag verkligen fly. Eller ska jag stanna och kämpa. Kämpa tills det inte går mer.

Just nu vet jag inte. Jag vet bara att jag måste ta en paus från internetlivet och reda ut saker "in reality" Så lär försvinna tills allt är okej.
Säkerligen ingen som läser detta, men strunt samma.
Kommer tillbaka när allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej!



Det gör ingenting. Det kan bli så ibland. Jag hoppas du får må bättre snart. Du som är så himla fin och självklart ska vi ta upp kontakten igen. <3 Saknar dig med. Puss!

2010-12-17 @ 12:31:28
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Astriiid!

sv :

Åh,min älskade täänt bäärit!

Jag får både kommentera och läsa den oftare,har blivit jätte dålig på sånt :(

Ahförfan,vi drar till Gbg snart som möjligt hoppas jag? <3

Hoppas att allting löser sig,och att du mår bättre snart.

Jag saknar dig,vava.

Våra fina små dampstunder genom åren,bäst va! <3

älskar dig mest :*

2010-12-17 @ 13:48:01
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0