Belöna mig med ny teknik, en egen film

Sitter nere i mammas och deras dubbelsäng. Är dunderförkyld och febrig. Fick åka hem från praktiken imorse p.g.a att febern gjorde så att jag inte ens kunde gå eller stå rakt.

Superdåligt med bilder och uppdatering. Men eftersom jag kommer att vara hemma både Onsdag-Torsdag (Har aktivitetsdag på torsdag) så hoppas jag att jag orkar mig ut och fotografera lite, om inte så lite bilder inifrån i alla fall. Blir jag friskare tills på fredag så blir det Göteborg tillsammans med min älskade.
Har även budat hem två supersnygga tröjor till mig själv på tradera, summa för båda = 21:- VÄRT! <3

F.ö sitter jag och lyssnar på julmusik och spelar msnspel tillsammans med min lillebror. SOM FÖRÖVERIGT SKAFFAT BILDDAGBOKEN <3 Söt bror =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0