Som elektrochocker genom hjärtat.

Sitter i sängen, ritar, försöker att rensa tankarna. Pratade nyss med älskade Mikaelah, min Änglasyster. Hon har alltid fina berättelser att komma med, som man kan ligga och lyssna på i timmar.
Regnet faller ner utanför fönstret och jag har inte lust för någonting. Vill dricka te och fördriva dagen genom musiken. Orkar inte äta, känner mig äcklig. Äcklig, äcklig, äcklig. Bryter ihop för ingenting, hittar mina tankar i låttexter, i musikens rytmer. Söker efter något, något som skulle kunna vara en mening att sluta blunda, att öppna ögonen och låta världen komma in i mitt liv.

Mitt sommarlov har försvunnit. Det är cirka tre veckor kvar, känner hur ångesten börjar att byggas upp inom mig. Jag kommer inte att klara det, kommer inte att klara sista året på gymnasiet.

Lever på mina spotifylistor nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hjärtat,hoppas du mår bättre snart!

2010-08-01 @ 16:47:20
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mikaelah.

Om jag kommer klara det här, kommer jag att göra det med dig.

<3

2010-08-01 @ 22:52:54
URL: http://simpleyetconfusing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0