Planering och annat fint som händer efter första skoldagen

Min EC-press är snyggast. Är lite kär i den.
Första dagen i skolan som en MP3 är avklarad och nu är det bara ett år kvar tills jag springer ut som en fin student i en fin studentmössa. Längtar verkligen!
Mamma köpte mig fina pennor och block idag att ha i skolan, mest för att jag tjatade på henne. Sen hittade jag glass för tiokronor styck inne på ICA MAXI, så köpte två. En till mig och en till min lillebror. Köpte även Äpple&Kanel yoghurt som är så extremt gott, speciellt med havrefras. Köpte faktiskt dricka också, fniss. Bara för att peppa mig med att dricka ett glas när jag kommit hem från skolan. Om inte min lillebror dricker upp allt.

Planerar min Artonårsfest också, men mamma vet inget än, det är nog bäst så. Att hon inte är hemma alls den helgen, mestadels för att det kommer vara dömycket folk hemma + att massor ska sova över och då blir det fullt i huset och jag har nog ingenstanns att lägga alla. Sadface på det.
Får övertala henne att åka till mormor den helgen, åh snälla mamma du borde åka. För min skull.
Redan små fina planer på hur jag ska ha det och hoppas verkligen att det blir bra.
Tråkiga inlägg förtjänar en bild, men har nästan inga som är värda att lägga in, så typiskt mig som går medialinjen att aldrig fotografera.
Får bättra mig, någon dag.
Försöker med en sådan här bild.


Är fortfarande lika liten, nästan. Ska ändå fylla arton snart och där var jag åtta. Inte okej alls.

Kommentarer
Postat av: Lisa

söt du var som liten!

2010-08-24 @ 21:50:59
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

fin din blogg blivit med. enkelt men snyggt!

2010-08-24 @ 21:51:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0