Känns som om det finns något kvar

Nej jag ska inte vända och vrida på allt, försöka att få det att låta bra.
Det ÄR bra, det är faktiskt det.
Slutar klockan tolv idag. Ledig imorgon och sen leker livet överhuvudtaget just nu. Fint, fint, fint.
Matfestivalen i helgen var fin.
Min pojkvän och alla vänner är fina.
Mina spellistor på spotify är fint.
Fintfintfint.

Lycklig chey.
Mhm.
Idag ska jag åka till stallet, vara kreativ. Innan dess ska jag låna hästböcker på biblioteket. Jag älskar bibliotek, det är också fint.
Är helt osminkad åsådär, det är mindre fint. Men vad gör man när man är måndagsmorgontrött. Man sminkar sig inte.
Ska försöka att bli aktiv på bloggen. Det går inte så bra.
Lever livet och hinner inte sitta här, även om jag borde.
Avslutar med Förlåt.

Kommentarer
Postat av: lisa

<3

2010-08-30 @ 21:24:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0