Förlåt.

Jag orkar inte tänka. Orkar inte.
Gråter för ingenting. Vill inte lyssna.

Jag vill inte höra att du älskar mig. Jag vill inte höra hur mycket jag betyder för dig, det är luft, luft, luft.
Ingenting betyder något för mig längre. Jag förtjänar inte att höra det. Jag förtjänar inte att känna din kropp nära min, dina läppar mot mina. Jag förtjänar det inte.
Jag förtjänar inte att längta och räkna timmarna tills du kommer hem, för i slutänden betyder det ingenting alls.
Jag är ledsen, men jag klarar inte mer.
Jag kan inte hålla emot, kan inte stå emot.
Förlåt, älskling förlåt.

Jag förtjänar inte att ha dig, att känna hur du älskar mig. Jag förtjänar det inte.
Allt är kaos, jag tappar bort mig själv. Hoppas på att jag försvinner.

Imorgon skulle vi ses.
Jag klarar det inte. Jag är inte värd dig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

DARLING! Skärp dig, det är dina hjärnmonster som håller på och fjantar sig. Jag vet ju inte hur du känner, men jag vet hur det är att känna så. Det är klart du är värd honom. Du är fin och fina människor är värd fina människor. Nä,snart skickar jag ett brev till dig med massa sprudlande pepp och positivitet och te! det förtjänar du och behöver!



kom hit så ska jag krama om dig också kan vi gå på promenader!



puss! <3

2010-08-15 @ 15:57:22
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0