En storm på väg i natt, rannsaka och bekänn.




Fuskfotade med blixt igår, blev ganska nöjd ändå.

Regnat några dagar nu, mår sisådär, varken bra eller dåligt.
Finaste älsklingen åkte upp till Norrland igår vilket betyder att jag kommer vara ensam tills han kommer hem, den artonde tror jag det var. Men för det betyder det inte att jag inte gör något, nejnej. Imorgon är sista lediga dagen, sen blir det att åka till stallet och förbereda för kursen som ska vara där i helgen som jag ska fota på. Förhoppningsvis kommer jag att tjäna ihop lite pengar att köpa kläder för, och annat jag behöver. Samtidigt som det kommer att vara sjukt kul att få träffa likasinnade och prata hästar två dagar i rad.
Men nog om mitt hästprat. Även om jag inte har något annat att skriva om.
Tänkte hinna plocka upp gitarren och spela lite, då jag inte gjort det på snart två veckor, och kanske försöka att börja på en låt, annars blir det att skriva, rita och läsa en bok med värmeljus och en kopp te brevid och lyssna på regnet.

Puss på världen.

Kommentarer
Postat av: lisa

låter fint. puss

2010-08-03 @ 19:33:42
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0