Augustieftermiddag och stickade strumpor

Känner mig sjukt duktig. Dammsugit hela huset, diskat och lagat mat. Inte nog med det gick jag upp klockan åtta och hann även med en hundpromenad, INNAN klockan två.
Imorgon blir det att åka till stallet och hjälpa till inför kursen i helgen. Åhh längtar!

Kollat igenom alla hästkataloger från början till slut minst tio gånger idag. Insett att jag behöver pengar. Att jag vill ta hem Isolde nu,nu,nu. Kan inte stallgrejimojset bli klart snart. Jösses.

Sugen på att kolla film, men är så sjukt tråkigt att kolla ensam. Vill ha någon här att kolla film med. Tycker att någon kan komma hit och kolla film med mig.
Sen så, eh.
Jag vill läsa, men det blir aldrig av. Förstår inte varför jag inte får någonting gjort, blir mer: Ja, sen. Så blir det aldrig av ändå. Kan inte göra det direkt, varför vet jag inte. Jag blir knäpp. Kanske borde sluta tänka, blir bara snurrig och slutar aldrig bra, uh.

Färgade om håret idag också, svartisvart blev det, istället för att behålla luggen i en annan färg så blev det bara svart, får se om jag trivs i det bara. Just nu, gör jag verkligen inte det.

->
Bättre eller sämre?

Sen är det sjukt kallt, på tal om ingenting. Det BORDE vara varmt, men sitter och fryser, sitter med stickad tröja, strumpbyxor och stickade strumpor. Kallt i Augusti är inte okej, inte mer regn heller. Det kan vara bra nu, okej.


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som en bra dag och du passar bra i svart!:)

2010-08-04 @ 17:36:28
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: ToXiC

Älskling i svart :D

En Emo Hest =D <3333

2010-08-04 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0