Rain again?

Sitter och kollar ut, vattendroppar fyller alla tre fönsterrutorna som jag har att fylla min utsikt med. Förutom det är det dimma, regn och blåst.
Det märks tydligare nu att det är höst - likaså på mig. Då tårarna kommer oftare när jag missar mediciner som jag, även nu inte tagit fast jag borde.
Gör det snart, alldeles.

Har gitarren brevid mig och endast sänglampan tänd, det blir för ljust annars. F.ö behöver jag gå ner med saker till kylskåpet nu när jag kollar mig runt i mitt rum.
Om några minuter ska jag - likaså de flesta på internatet sätta sig och kolla på Idol. Det är skönt att slippa vara ensam, ha någon och några att dela kvällarna med.
Och imorgon är det stallet direkt på morgonen.
Hur bra kan det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0