Tredje januari tvåtusenelva

Ska till VUP idag, som vanligt på måndagar. Fick ett sms nyss och blev helt varm inombords på att någon tänkte på mig. Blev jättebesviken när jag såg att det var från tandläkaren och att jag ska dit imorgon 07.30 <- DÖDAMIG.

Annars är väl dagen helt okej. Försöka att städa, rensa garderoben och göra en till spellista på spotify. Sånt som mitt liv går ut på nu för tiden.

Blev medem på LOOKBOOK och we<3it igår. Kommer bli fint att kunna vara aktiv och fixa iordning bloggen nu också. Jävlar vad jag ska fixa den, hoho.
Men hur den blir får ni se när den blir klar ju.
F.ö är det kallt och jag borde åka nu.


Kommentarer
Postat av: heidi

åh we<3it är så jävla beroendeframkallande, kommer på mig själv att sitta där i flera timmr och kolla på skogsbilder typ haha kul tjej mmm. men gu jag ska lätt följa dig där!!! <3

2011-01-03 @ 11:22:45
URL: http://caligulasvapendragare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0