Sammanfatta 2010 är svårt, ohja.

Åkte hem till min pojkes polare igår, var vakna till sex på morgonen och var fula.
Ibland är det också fint, att vara ful.
Det får mig att känna mig så hemma, att bara vara och skita i att vi lever i en värld där alla hatar varandra.

Borde börjat det nya året med att skriva något fint, men kommer verkligen inte på vad det skulle vara. Sitter ju bara i en säng i ett hus mitt i skogen och väntar på att min älskade mamma ska komma och hämta mig så jag får äta.
Äta är så jävla gott ~ MHM.
ALLA BORDE HA DET SOM HOBBY.

Har förövrigt kommit på saker som är ganska fint ändå. Som sammanfattar 2010 ganska mycket.

  • Insåg att man inte behöver åka till Göteborg hela tiden för att må bra.
  • Har fått världens finaste pojkvän.
  • Hästar typ varje dag, och hästar är ju mitt liv typ.
  • Varit sämst på att blogga men blir ju inte pepp när ingen kommenterar och glömt bort mig.
  • Blivit beroende av att handla. Måste handla jämt typ, varje dag om jag kan.
  • Älskar att äta ute, så jävla värt är det.
  • Blivit beroende av Stallet.se och slösat över 500spänn på hemsidan på ett år.
  • Gått två½ år på gymnasiet och kommer inte ha något liv efter studenten.
  • Sparat ut mitt hår!!!1uno.
  • Blivit tjock <3 Fast ne, blivit smalare faktiskt.
  • Tappat fotointresset men blivit bättre på att fotografera.
  • Gjort denna bloggen som är ganska kass egentligen, heh. Men niofemtio är fint. Kan inte ta bort den.
  • Fått en ny mobil av pojkvän som hittat den på festival precis när jag behövde en ny. VÄRT <3

Värt år egentligen.
Sen måste jag tacka alla människor jag lärt känna under året, som jag träffat, som jag glömt skicka brev till och så vidare.
Vill bara säga att ni är bäst.
Ett speciellt tack till Heidi som gjorde min sommar speciell.

Nu ska jag hem och äta. Inte ätit på 12 timmar. Kommer att dö.


Kommentarer
Postat av: Astrid

sv :

hihi, får försöka vara ett bättre ljus,även om jag är svart :3

puss på dig min berit! <3

2011-01-02 @ 14:42:12
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/
Postat av: heidi

ååååååh fina!!!!!!!!! <3

DU ska ha ett tack, det var så himla kul att träffa dig och sånt+det har gått alldeles för lång tid sedan sist. men hallå, ska tvinga mor att åka till götet med mig nån gång i januari/februari. har typ kommit på asbra argument och sånt. DÅ SKA VI SES!!!!!!!!

puss

2011-01-03 @ 00:15:19
URL: http://caligulasvapendragare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0