En helt vanlig torsdag.

Känns som att jag inte kommer att bli bättre på att blogga. Mestadels för att när jag väl har något att skriva om så är det antagligen om hästar eller att jag varit i skolan och dött igen. Precis som jag gör nu, sitter i skolan alltså. Vill mer än allt bara hem, sova, sitta vid datorn, dricka te ur min nya kopp och SLIPPA vara i skolan..
Varför är jag så extremt skoltrött och ändå vill börja läsa på högskolan?
Uh, plugga upp betygen först efter studenten, men det blir nog bra.
Allt är bättre än gymnasiet, det är verkligen det.
Visst jag har lärt mig så extremt mycket av de här tre åren, men det har varit en riktig plåga.

Ska till staden och handla present till min älskade idag. Hörde att han fyllde sjutton imorgon.
Juste, fotolektion nu.
Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0