Åh, det gör så ont.

Sitter hemma hos min älskade, ensam med världens värk i båda öronen. Igår var det vänstra, idag är det båda. Överväger att ringa till sjukhuset och fråga om jag borde åka in. men orkar inte. Jag vet att det är öroninflammation som är påväg och det är det sista jag vill ha just nu. Åh.

Sitter och redigerar bilder och försöker att inte tänka på att det värker så extremt, men det är så svårt. Åh. Dricker nyponsoppa, är inloggad på stallet.se och försöker vara kreativ... Det hjälper inte.



Igår beställde jag hem en fjärrutlösare och ett stjärnfilter till min kamera. Förhoppningsvis kommer dem hem till mig i början av nästa vecka. <- Finns inte ord för hur glad jag är för att det var så billigt <3
Väntar också på mitt bokpaket som troligen också kommer i början av nästa vecka. Beställde två böcker om KBT och självhjälp för ångest och social fobi. Jag tror att det blir bra.

Är så sugen att börja läsa Psykiatri och Psykologi på Högskolan nu efter studenten. Det är bara en halvårskurs på 7,5p men alldeles lagom att börja med. Hela kursinnehållet bara skriker MIG. Så det blir nog det jag kommer att söka i Mars :)

Bjuder på en ganska effektfull bild.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh, öroninflammation suger :(

Har haft det 354767868 gånger, när jag var liten mest, och det gör så himlahimla ont :(

Hoppas det gör över snart finis! <3

2011-01-14 @ 17:46:00
URL: http://melindaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0