Raindrops over the sky

En dag som denna passar det bra att starta BD och sjunga med till Cruel Town det första man gör på morgonen, innan man fixar sig, klär på sig och sätter sig här.
Om fem minuter serveras frukosten i matsalen, hade tänkt att sitta här tills dess, för har inte bråttom alls. Mestadels för att jag vill lyssna lite till på BD innan jag går, och för att dagen får mig lite ledsen.
Regn gör mig alltid lite ledsen.
Sitter i alla fall färdigfixad och behöver bara slänga på mig skorna, och gå till frukosten. Har man tur som inte ens behöver gå ut för att komma dit, eller?
Är lycklig, hoho.

Nu drar jag!
I been standing on the shoreline!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okidoki! Sjukt mysigt såg de ut att vara iallafall *:

Skulle va riktigt kul att ses där faktiskt, tror inte du har mitt nya nummer btw :(

Kramis.

2011-08-24 @ 15:46:35
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0