Torsdag morgon och förkylning

Drog mig till skolan ändå. För andra gången denna vecka. Det är väl lika bra att gå till skolan, gå halva dagen och sen åka hem istället för att vara hemma. Lite nytta måste jag göra.
Sitter som vanligt inloggad på Stallet.se och försöker att slappna av. Men kroppen samarbetar inte, inte alls. Spända nerver och ont i huvudet gör att jag hellre skulle ligga i min säng och lyssna på musik än sitta här och vänta på lektion.
Såg att mina inlägg igår drog upp besökarantalet till 42. Kanske borde fortsätta att tycka och tänka i bloggen.
Borde egentligen åka till stallet idag. Hade behövt rida och bara ta hand om de underbara hästarna.
Jag får se hur jag mår i eftermiddag. Mår jag bättre blir det stallet, oavsett hur jag mår. Om inte annat för att jag måste fotografera lite till. Det är ju så underbart.

Drar mig och försöker koncentrera mig på något som ska likna en lektion nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0