Lever på kolsyrat vatten och hästböcker

Fin dag åsådär. Var i skolan, åkte hem efter lunch igen p.g.a att jag inte hade något att göra. Begav mig till biblioteket och letade hästböcker.
Hästnörd jag blivit. Uh.
Lånade i alla fall tre böcker, det blir nog bra.
Ikväll ska jag ägna mig åt hästritande, tedrickande och musiklyssnande. Innan jag går och lägger mig ska jag väl hinna med att ringa till min älskade också. Det är alltid så fint att prata med den man älskar mest precis innan man somnar.

F.ö ska jag till stallet imorgon igen. Efter min fyratimmars fotolektion på morgonen som jag hatar lite grann. Mest bara för att den är fyra timmar och att vi ska börja med våra fotouppgifter som går ut på att fota händer.
Händer liksom. Eh. Nej jag är verkligen jättedålig på att fotografera händer.
Dock har jag några idéer, får se om de mindre bra bilderna kommer upp här imorgon.

En bild från i måndags när jag var i stallet och flätade Isoldes man.


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter fint!

2010-09-07 @ 20:31:06
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0