Jag kan inte ens stå om du inte ser på

Hemma efter en otroligt fin helg hemma hos min älskade. Allt börjar verkligen lösa sig och jag känner att jag står på stadig mark igen.
Åkte till Göteborg igår, och påvägen dit världens mest romantiska moppetur. Ja, jag är jättelöjlig. Men jag tycker sådant är fint. Det är faktiskt jätteromantiskt att sitta bakom sin pojkvän på en moppe och bara luta huvudet mot hans rygg och känna hur trygg man är. Det är så vackert.
Träffade hur som helst lite folk i Göteborg, umgicks med dem ett tag innan vi åkte hem igen. Allt är bara så fint.
Är ledig på tisdag. Ska till stallet imorgon, efter jag har dött under skolfotograferingen.
Sista, tack. Det är tur det.

Borde bli mer social och inte gömma mig. Det är inte lätt, verkligen inte.
Hösten är påväg. Det gör att jag mår bättre, om man jämför med de flesta.
Höstbarn
*hjärta*

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, du borde sagt att du skulle in till Gbg, jag och Pernilla var ju inne då *:

2010-09-13 @ 20:19:48
URL: http://www.kalaspuff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0