Jag håller upp armen och säger att jag ska göra dom saker som aldrig blev av

Sitter i skolan på min evighetslånga foto B lektion och är happyface över att jag kunnat installera spotify på datorn. Skolans datorer är spärrade osvosv. Så.. Men lyckades och överlever fotolektionen med Hästpojken i öronen och fint väder. För det är faktiskt sol ute för en gång skull.
Sen att min älskade möter upp mig vid skolan när jag slutar idag är så fint att jag nästan gråter lite, åh. Sen är det torsdag imorgon och sen är det Hästpojken på Liseberg tillsammans med min älskade, Heidi, Puff och massor av fler människor. Har en känsla av det kommer bli den bästa början på en höst man kan få.

Åh, jag är så glad.

Om vi faller så får det va så,
vi är för många som kämpar ändå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fint!

2010-09-01 @ 12:36:09
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0