Vad är det som tynger mig

Sitter i skolan.
Frosten på marken ligger fortfarande kvar och egentligen vill jag bara sitta hemma och dricka te. Men det är sista veckan som jag är i skolan innan jag börjar på praktiken och innan höstlovet. Så det är lika bra att vara här.
Ska försöka att få ett läkarintyg från min Psykolog imorgon, som jag kan ge till skolan.

Mår lite bättre idag. Behöver inte tänka så speciellt mycket utan försöker bara vara. Får se om jag klarar mig hela dagen utan någon slags panik.
Om jag gör det ska jag försöka fotografera så fort jag kommer hem i eftermiddag. För att lätta på tankarna.
Ibland orkar jag leva.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag? :)

2010-10-25 @ 09:42:22
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Ellen

Låter skönt med lov snart, och sen får du komma hit och ta det lugnt :) blir nog mycket te-drickande här också om det blir en lika kall vinter som sist... Kram på dig.

2010-10-25 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0