I hear this words in my mind and it's breaks my heart

Sitter och lyssnar på Regina Spektor, dricker vatten och väntar egentligen bara ut tiden. Så att jag kan få åka hem. Stannat till 14.00 för första gången på över en månad. Sov ovanligt mycket inatt och under gårdagen. Möjligen därför jag orkar.
F.ö var helgen awesome. Fotade nästan ingenting, men så kan det vara.
Inatt var det första frostnatten efter sommaren, snart gäller vinterskor och varma jackor. Jag längtar fortfarande efter de där skorna i en affär jag såg. Åh. ge mig 700 kronor bara.
Ska även åka och kolla på min (troligen) blivande häst.
Ja, snart blir jag med häst.
Om kemin och allt passar mellan oss såklart.

Bild från förra onsdagens fotolektion i skolan, och min älskades händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0